środa, 30 kwietnia 2014

Już wkrótce -49% na lakiery czyli co polecam kupić w Rossmannie

Pod lupę wezmę jedynie nowości lakierowe od Wibo, Lovely i nowość z Miss sporty. Oczywiście zachęcam też do droższych marek, ale moje propozycje po -49% rabacie będą kosztowały dosłownie grosze.

WIBO

Candy shop
1, 2 i 4 zamierzam kupić. Są piękne <3


Extreme nails
Nie mam pojęcia czy będą już w sklepach podczas promocji, ale jak tak to skuszę się może na jakiś bo te nowe buteleczki zachwycają! Ciekawe jaki będą miały pędzelek...



Celebrity nails
Te lakiery ostatnio zawładnęły blogsferą, może teraz szum trochę ucichł, ja ich nie zamierzam kupić, a może ktoś akurat doda je na swoją listę.




Decoration kit
Możliwe że kupię oba zestawy kolorystyczne.
 LOVELY

Ibiza
Mam chęć na ten żółty neonek, ale w końcu jest on do sztucznych paznokci i się jeszcze nad nim zastanowię.


 St. Tropez
Jakoś nie mogę się do nich przekonać, chociaż kolory całkiem niezłe.

Rio
Trzy brokaty w genialnych kolorach na sezon wiosna/lato.


Baltic sand
Nowe kolory tych piasków są genialne, ale szkoda że nie ma nowego żółtego zamiast kolejnej czerwieni. Polecam pierwszy piasek(nr.5) bo go mam i wygląda pięknie! Kupię może jakiś z chłodnych kolorów.
 I love summer
Niebieski zdecydowanie warto kupić, a o różowym może w następnym poście. Kolory genialne!



MISS SPORTY

Crush on you
Czyli nowe piaski! Po tych pięknych brokatach(mam niebieski, a na promocji kupię pewnie jeszcze fioletowy) nadszedł czas na brokatowe piaski! Byłam wczoraj w Rossku i wszystkie już czekają!
Tu macie swatche wszystkich (KLIK)



Co zamierzacie kupić w dniach 5-11.05 w Rossmannie?

12 komentarzy:

  1. Super że napisałaś taki post :) ja już sie nie mogę doczekac tej przeceny czekam na nią z niecierpliwością :D jestem bardzo ciekawa tych nowych lakierów od wibo fajnie by było gdyby byłu juz dostepne podczas tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znając życie to pojawią się tuż po promocji :P

      Usuń
  2. Postaram się nic nie kupić bo już strasznie dużo kasy wydałam w tym miesiącu na promocjach itp.
    Jeżeli już miałabym wybrać to chyba piaski jakieś.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna prezentacja! Co do samych zakupów - wydaje mi się, że nie kupię z lakierów nic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę te lakiery Ibiza są do sztucznych paznokci? Gdzie jest taka informacja? Chciałam kupić ten żółty, ale jeśli jakoś szkodzi na naturalne pazurki to sobie daruję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane na facebooku Lovely dlaczego (https://www.facebook.com/KosmetykiLovely) i jest także zamieszczona informacja na nakrętce lakieru. Z tego co czytałam na innych blogach generalnie nie szkodzi paznokciom, dość długo wytrzymują na paznokciach i ciężko je zmyć.

      Usuń
    2. W życiu bym nie pomyślała, że to może być lakier do sztucznych paznokci, dlatego nawet nie czytałam informacji na nakrętce. Ale dziękuję za informację :)

      Usuń
  5. Ja się podczas tej promocji skuszę na nieco droższe lakiery, już mam upatrzony lakier z Revlon'u, myślałam też nad jakimś od Sally Hansen ;-) I oczywiście na pewno Miss Sporty ten podchodzący pod fiolet ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety w pobliskich Rossmannach nie mam ani Revlonu ani Sally Hansen :(

      Usuń
  6. Extreme są:D Przynajmniej u mnie ale mam nadzieje, że u Ciebie również już czekają.
    Skusiłam się na I love summer, Baltic Sand i Candy Shop(faktycznie 1 i 4 są cudowne), UV i wreszcie zgarnęłam złoty matowy z brokatem:D
    Celebrity również jakoś mnie nie kuszą. Zastanawiałam się bo przecież robią furorę, kolory nawet nawet ale nie wiedziałam który wybrać, na widok ani jednego szybciej nie zabiło me serce:) Tak samo St. Tropez - dla mnie średnie. Zielone Rio dorwałam już wcześniej tak samo Ibizę. Szkoda tylko, że dopiero po zapłaceniu zorientowałam się, że są do sztucznych pazurów.
    Oprócz tego skusiłam się na pomadki Lovely, Eliksir, błyszczyki i mój olejek Wibo oraz pomadkę Lovely w kredce. A miałam skusić się na coś symbolicznego...Zwariować można:D
    Mam jednak plan: szlaban na kolorówkę na najbliższe miesiące! Do sklepu tylko po potrzebne produkty pielęgnacyjne. Ostatnie zniżki w R i N sprawiły, że mam zapasy.
    Udanych łowów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tak samo mam z serią Celebrity u mnie szału nie robią.
      Ja mamie wytłumaczyłam co chcę(sama nie miałam jak jechać), ale piasków Wibo, albo nie było, albo ich nie widziała bo mi kupiła właśnie 2 lakiery Extreme nails(róż z EN i fiolet z SEN), które są na zdjęciach i ten trzeci Crush on you z Miss sporty(najbardziej go chciałam).
      Na pewno jeszcze poproszę żeby poszła zobaczyć za tymi piaskami Wibo i może tą żółtą Ibizą :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odwiedzać osoby, które komentują. Nie bawię się we wzajemną obserwację oraz niczym mnie nie zachęcisz do swojego bloga zapraszając mnie do niego i wtedy na pewno na niego nie wejdę. Dziękuję za uwagę!