wtorek, 30 września 2014

NOWY KOLOR!!! Miss sporty, Crush on you, 065(dużo zdjęć)





Miss sporty, Crush on you, 065 to różowo-złoty, piaskowy lakier o delikatnej strukturze, z dodatkiem ciemniejszego brokatu, jaśniejszych, małych heksów i drobnego dodatku brokatów migocących na niebiesko, zielono i fioletowo(jest ich malutko i tylko gdzieniegdzie są takie przebłyski). Mi osobiście upodabnia się z różowym żelkiem z kwaśną posypką i brokatem :D
Jest to nowość, jeszcze nie widziałam go na żadnym polskim blogu, jedynie na zagranicznych. Widziałam też w Rossmannie jaśniejszy, również różowy piasek, a po swatchach w internecie podejrzewam, że jego też kupię :)
Do pełnego pokrycia potrzebuje co prawda 3 warstw, ale jest tak cudowny, że po prostu mam go ochotę przetransmutować w żelka i zjeść! :D O trwałości nic nie mogę na razie powiedzieć, bo jest na moich paznokciach 1 dzień, ale twardo się trzyma! :3

Firma: Miss sporty
Seria: Crush on you
Numer i nazwa: 065
Cena: 8,50 zł
Pojemność: 7 ml
Pędzelek: szeroki, zaokrąglony
Krycie: 3 warstwy
Schnięcie: szybkie
Wykończenie: piaskowe
Połysk: -
Trwałość: -
Dostępny w: Rossmannie


Jedna warstwa:





Trzy warstwy:





























13 komentarzy:

  1. Piękny ten lakier ;-) Chociaż wydaje mi się, że dałabym pod niego lakier w podobnym kolorze lepiej kryjący, a ten Oh my gem dałabym na wierzch ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy 3 warstwach wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaajc kojarzy mi się z cukrową galaretką :P fajnie sie prezentuje ;) piaski lubie jako dodatki, bo sie boje zawsze zmywania ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę "gładkie" lakiery, ale ten kolor jest przesłodki! uwielbiam Miss Sporty :)
    Czy moge miec jedną uwagę co do Twojego bloga? Masz piękne paznokcie, robisz im wspaniałe zdjęcia i nie dziwię się, że masz włączoną blokadę kopiowania treści... ale to wholernie przeszkadza, jak chce się otworzyć np. jakiś tag w nowej karcie... może jednak byś ją wyłączyła? :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja posiadam jaśniejszy, ten jest też przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak :). Muszę go mieć:), tylko troszkę są prześwity na końcówkach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. też go mam,jednak słabo kryję w porównaniu do innych kolorów z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  8. Przy trzech warstwach wygląda już naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odwiedzać osoby, które komentują. Nie bawię się we wzajemną obserwację oraz niczym mnie nie zachęcisz do swojego bloga zapraszając mnie do niego i wtedy na pewno na niego nie wejdę. Dziękuję za uwagę!