wtorek, 21 stycznia 2014

3D Galaze nr 11 & Wibo Base nr 4+velvet Sweet& delicate



Połączenie nudziakowej szarości ze złotym shimmerem, velvetem złoto-szarym i 3D Glaze bardzo mi się spodobało. Długo się zastanawiałam z czym połączyć top coat 3D Glaze, a myślałam o zieleni(klik), lecz jednak zdecywałam połączyć z velvetem i oryginalną szarością. Choć po Glaze możemy się spodziewać przezroczystej bazy po pomalowaniu nim kartki wyobraźcie sobie jakie było moje zdziwienie że ma on lekko zieloną bazę. Nadaje on szarej, podkładowej bazie pod velvet zupełnie ciekawszego lekko oliwkowego kolorku. Czekam na wasze opinie o tym połączeniu :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Staram się odwiedzać osoby, które komentują. Nie bawię się we wzajemną obserwację oraz niczym mnie nie zachęcisz do swojego bloga zapraszając mnie do niego i wtedy na pewno na niego nie wejdę. Dziękuję za uwagę!